2016. december 28., szerda

2016. karácsony

Idén jégkék horgolt díszek  és ezüst gömbök díszítik a fánkat.
Az utolsó pillanatban még készült egy sereg ajándék kísérő rénszarvas.
Nálunk sajnos nagyon gyorsan amortizálódnak a terítők, így az angyalkás anyagból varrtam gyorsan egy egyszerűt.
Mírától kaptuk ajándékba ezeket a rénszarvasokat. 
Már hagyomány a karácsonyi likőr.Idén nutellás készült. Ebben a díszüvegben adtam át kolléganőmnek egy adagot.
Anya, süss valami aprósütit az utolsó tanítási napra !-kérte Benedek. De arra nem gondoltam, hogy hiánytalanul haza is hozza a suliból. :)
Korábban akkora sikere volt a karácsonyi málnatortának, hogy idén nyáron már tudatosan fagyasztottam le egy adag gyümölcsöt. De ki gondolta volna, hogy a hűtőből elővett dobozban eper volt !!( Elfelejtettem, hogy munkatársamtól nyáron kaptunk egy nagy adag epret és én abból is fagyasztottam.) Így aztán epertorta lett belőle . Ez sem semmi !!

Gesztenyés piramis, elefánt könnycsepp és Jugoszláv krémes készült még.
Bejglit bolti tésztával készítettem, mákosat és gesztenyéset. Finom lett ! Az aprósütemények lidl-es dobozos sütik. Lehet, hogy nevetséges, de a nyáron iszonyatosan le voltak árazva ezek a dobozos sütiporok, benne dekorcukorral és szaggató formával. Mivel a szavatossága még csak 2017 tavaszán járt volna le, így bátran vettem belőle, mondván, egy próbát megér. Jó lett, és kiadós adag.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése