2016. július 15., péntek

5 hónap múlva...

...újra jelentkezem. Végre elértem a nyári szünet azon részéhez, amikor a munkán kívül másra is jut egy kis idő. Olyan régen varrtam már, hogy szinte "elfelejtettem." Bemelegítésképpen egy nagyon egyszerű fürdőszoba szőnyeget varrtam.A régi már nagyon elhasználódott.
Anyaga termovelúr, a két réteg között pedig vatelin van. Olyan pihe-puha...
A kis levendulazsákok is pont arra voltak jók, hogy visszaszokjak a varrógépemhez.

Ezután pedig jöhetnek a nagy tervek !!
Egy valamiből nem volt hiány ebben az 5 hónapban : süteményekből. A konyhában élhettem ki kreativitásomat.
 Sonkás-sajtos tekercs
 Pudingos-grízes vajaskekszes
 Raffaello szelet
 Kossuth kifli
 Flamingó szelet ( sajnos a tésztája nem lett szép rózsaszín)
 Málnás- barackos gyümölcstorta
 Oroszkrém torta
 Máktorta vanília öntettel
 Hólabda torta
 Túrós meggyes
 Szendvicssütőben sült almástáska
 Feketeerdő desszert
 Vasutas szelet
 Vörösbársony szelet(sajnos a képen nem nagyon látszik, hogy a tésztája szép piros. Olyan elegáns ez a süti !)
 Túrós pogácsa
 Cseresznyés pite csokidarabkákkal
 Palacsinta fehércsoki öntettel
 Fehércsokis málnalekvár
 Málnás Pavlova torta
 Sárgabarackos mákos
 Sárgabarackos desszert
Vargabéles
Hogy is van a mondás? Szegény ember az aki még ígérni sem tud. Egyszer azt ígértem, hogy a sütemények receptjét is folyamatosan leírom....egyszer..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése