2015. december 2., szerda

Advent

Végre eljött az én időm.Tudtam adventi koszorút készíteni. Eddig valahogy sose tudtam rávenni magam, hogy adventi koszorút készítsek fenyőből.Próbáltam már, de a végeredmény sosem tetszett. A virágkötés és az ehhez hasonló dolgok valahogy nem vonzanak, nagyon ügyetlen vagyok.Idén viszont kötöttbe burkoltam a koszorúnkat. És láss csodát: idén éppen ez a divatos koszorú !


Készült még rengeteg dísz is :
 Mézes sütik
 cukorpálcák
 jégcsapok
 Tilda díszek
 textil szaloncukrok
 lovacskák
 angyal szárnyak

 fahéjszárú fenyők


kis ajándék tasakok
Egy ismerősöm kérésére kis tasakokat varrtam adventi naptárhoz,amit aztán zsinórra kötött, számokat ragasztott rá és telerakta meglepetésekkel a kislányának.

Az elmúlt időszakban a legkedvesebb sütim a kis gomba keksz volt.Gyorsan elkészült és nagyon tetszett mindenkinek:
Édes csiperke gomba
Nem is gondoltam volna, hogy a zserbót el lehet készíteni dió helyett mákkal, baracklekvár helyett pedig szilvalekvárral. Mennyei ! :
Mákos zserbó
...és ez sem romlott ránk...:
Karnevál szelet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése