2014. november 1., szombat

Mire jó az őszi szünet?

Például arra, hogy a nyári szünet óta mellőzött varrógépemet végre újra elővehessem.Befejezhessek néhány dolgot, amit már a nyáron elkezdtem, vagy a nyáron lerajzolt ötlet és szabásminta végre valósággá válhasson !
Így aztán végre lett szeme és szája a cicának...

elkészültek végre a régóta tervezett nejlonzacskó tartók...
a nyár óta darabokban heverő rénszarvas is összeállt...
a kedvenc lovacska szabásmintáját előkerestem és ez lett belőle...
ezt a klassz ötletet végre én is kipróbálhattam és most egész fenyőerdőm van fahéj törzzsel...
egy még tavaly mentett ötlet is megvalósulhatott, egész angyalseregem lett...
végiglapozhattam újra a Praktikáimat, egyikből készült ez a kis hóember.
Végre kipróbálhattam a szalmát és a csuhét, mint alapanyagot egy iskolai családi napon. Nekem nagyon tetszik a végeredmény:
Idén sok tököcskénk termett, amit a gyerekekkel ki is faragtunk:


A neten bogarászva pedig könnyen és gyorsan elkészíthető denevérekre akadtam:
....és még arra is jó az őszi szünet, hogy végre megint feltölthessem a "lemaradásaimat" és ismét naprakész legyek:
 Néró szelet
 Olajos kuglóf
 Mézes krémes
 Túrógombóc
 Őszi szünet szelet (kevert almadarabos süti, a gyerekek nevezték így el)
 Tejfölös pogácsa
 Tejfölös csodabogár
 Manó szelet
 Gesztenyés babapiskótás süti
Szegedi tejfölös lepény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése