2013. április 23., kedd

Kipróbáltam a frivolitást !

A történet ott kezdődik, hogy tavaly a neten bogarászva rátaláltam egy érdekes technikára, a hajócsipkére, azaz a frivolitásra. Rendkívül elegáns dolgokat lehet készíteni így! aztán rendeltem egy hajócskát, mert sajnos a környéken sehol sem kaptam sem hajócskát, sem pedig fivolitás tűt. A legtöbb helyen azt sem tudták, hogy miről beszélek.Aztán nekiálltam videók és blogok alapján tanulni. Sajnos sehogy sem sikerült a hajócskával boldogulni. Félretettem az egészet. Még párszor elővettem, de semmilyen eredményre sem jutottam.
Aztán Erika próbálkozott ezzel a technikával, természetesen neki azonnal sikerült... és én is kedvet kaptam, de az ő javaslatára inkább tűvel álltam neki a munkának.És csodák csodája "sikerrel jártam".Ezek az első próbálkozásaim:

Most nagyon lelkes vagyok, keresem, kutatom az egyszerű mintákat és ha tehetem, gyakorlom.
Ha gyönyörű dolgokat szeretnél látni akkor nézz be Joli mama oldalára

2 megjegyzés:

  1. De jóóóóó! Örülök neki, hogy belefogtál! :) Ugye milyen jó tűvel?! :)))Én is nagyon élvezem! Remélem nem hagyod abba és megmutatod majd, amiket készítettél! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkezdtem egy keresztet, és nem is a legegyszerűbbet.Egy helyen azonban elakadtam, de azért majd folytatom a saját fejem szerint, legfeljebb ha úgí nem lesz jó, akkor készítek majd még egyet.Igazából egy olyan mintára fáj a szívem, ami egyszerű, és ami alapján egy csipkeszalagot lehet készíteni, amit aztán dekorációként fel tudok majd varrni erre-arra.

      Törlés