2012. január 23., hétfő

Ezek készültek...

Kb. két hete varrtam ezt a terítőt.Nagyon megtetszett ez az anyag.Nem kellett sokat dolgozni vele, hiszen a mintája már patchwork mintás.Csak körbe szegtem az apró mintással, alábéleltem és kész!Pont kellett a karácsony után teljesen lekopaszított asztalomra!
A libáknak története van.Karácsonyra megleptem magamat Tilda könyvekkel.Az ünnepek alatt végignéztem őket,aztán nem bírtam tovább és karácsony másnapján felkiáltottam:Nyakunkon a húsvét, valamit alkotni kellene! A lányom egy kicsit furcsán nézett rám:"Mi van????"Egyszóval nekiálltam a kis libákat elkészíteni.Ez lett belőle:

És ha már az ember december végén húsvéti lázban ég, akkor gondolni kell a készítendő nyulakra is,ezért horgoltam ezeket a répákat.Az ötlet a Barkafonal blogról van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése