2011. november 19., szombat

Karácsonyi készülődés II.

Ma elkezdtem díszítgetni a lakást. Előkerült sok tavalyi és régebbi karácsonyi dekoráció illetve az ideiek.Ezekből mutatok be néhányat.
Az interneten találtam az ötletet.(Ha újra rátalálok, megírom, hogy hol).Filcből készült, fehér pelenkaöltéssel szegve.

Ablakdíszként  vagy fali díszként lehet használni, hiszen ki van keményítve.Egy kézimunkaújságban találtam.A csillagok közé gyöngyöket fűztem.

A pingvin család az egyik kedvencem. A létszámuk egy kicsit megcsappant, mert néhányat "örökbe adtam".

Több blogban is láttam tavaly (ha rátalálok újra,akkor megírom, hogy hol) és elkezdtem sorozatban gyártani.Nagyon sokat elajándékoztam belőle.Én csak néhányat díszítettem szalaggal, a többire harang alakú flittereket varrtam.

A fenyőágakra pedig feltettem az idén készült kis mézeskalács figurákat.

A rénszarvasos asztali futó "ihlette" ezt az egyszerű kis filc terítőt. Fehér alapon még jobban mutat.

Ezeket a viseltes mikulásokat meg kellett örökítenem.Amikor a lányom született az első karácsonyán ezek díszítették a lakást és a szobáját.Temperával festettem a faágakat.Sajnos az évek során kiszáradtak és elrepedeztek, de nekem így is tetszenek.Nagy álmom, hogy egy hatalmas fatörzsből ugyanezt el szeretném készíteni és télen a bejárati ajtó mellé kiállítani.Lehet , hogy jövőre sikerül, mert a papánál ki kell vágni az almafát!

Ez a lányom munkája!Spatulákat ragasztott össze és dekupage technikával tett rá képeket, aztán fonallal egymáshoz illesztette őket.Aranyos!

Pofon egyszerű, de a szívem csücske ez a két nagy angyal.(25-30 cm magasak)Ablakdíszként használom, de falra is lehet akasztani.Piros filcből duplán vágtam ki a formát. Féltem tőle, hogy nem lesz tartása,de mivel a két réteget úgy ragasztottam össze, a ragasztó egyben a keményítést is megoldotta.

Sajnos ez a kép elég vacak lett,nem valami jó a háttér, de már nem volt újra kedvem  fényképezgetni.Gyorsan elkészültek ezek a horgolt mécsestartók,így sok -sok ismerőst meg tudtam velük ajándékozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése